De eerste ochtend in Florida - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van stanenfer - WaarBenJij.nu De eerste ochtend in Florida - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van stanenfer - WaarBenJij.nu

De eerste ochtend in Florida

Door: Fer en Stan

22 Februari 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Onze eerste ochtend in Kissimmee begint rustig. Na de reis van gister worden we uitgerust wakker in het hotel. Na een heerlijke douche beginnen we onze dag bij de vreetfabriek; Pondarosa. Nadat we onze buikjes goed gevuld hebben duiken we nog even het zwembad in bij het hotel, het water is niet heel warm en daarom gaat alleen Stan het water in voor een korte duik. Helaas niet voor al te lange tijd, door een klein regenbuitje wordt aan het zwembad liggen toch wat minder interessant en besluiten we naar de kamer te gaan.
Na het middaguur gaan we richting Orlando om daar Hay en Mia, vrienden van Fer, te ontmoeten en samen met hun hebben we heerlijk gegeten bij de Olive Garden. Na deze maaltijd brachten er we een bezoekje aan de nabij gelegen Florida Mall , evenals Bass Pro Shop, een gigantische buitensport winkel waar we ook nog even een vrouwtje een pistool zagen kopen. Toch een raar gezicht dat iemand voor je neus een van de vele pistolen en revolvers staat uit te zoeken. Doosje menutie erbij en een blik van „laat de inbrekers nu maar komen”
Omdat het zaterdag is betekent dit dat in Kissimmee de oldtimerparade plaatsvindt in Old Town. Mooie oude auto’s en hotrods staan hier te pronken naast hun trotse eigenaar, die zijn bolide nog even door het centrum van Old Town mag rijden. We sluiten de dag af met een korte wandeling door de winkelstraat van Old Town en daarna lekker het bed in.

• 27 Februari 2014 - 19:02

Marijke: