De vlucht - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van stanenfer - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van stanenfer - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Fer en Stan

21 Februari 2014 | Duitsland, Düsseldorf

Het is vroeg om 7.00 gaat de wekker om te zorgen dat we op tijd in Dusseldorf zijn. Om klokslag 8.30uur belt er al iemand vanuit Roermond in blijde Ferwachting „Parkeer maar recht voor mijn deur” was de boodschap. Marijke en Petra brengen ons naar Dusseldorf en we zijn mooi op tijd op het vliegveld, na een heerlijke kop Starbucks koffie gaan we door de douane.
We vliegen om 1245uur met Lufthansa naar Chicago. De vlucht voorloopt voorspoedig, we hebben onderweg wel redelijk wat turbulentie maar het is allemaal prima te doen en na 9,5 uur hebben we weer vaste grond onder de voeten. Na wat kritische vragen van Homeland Security zijn we beiden weer Admitted to the United States of America. In Chicago mochten we nog een uur wachten op onze Fightcrew, hierdoor konden we bijna een uur later dan gepland boarden. Met flink wat vertraging komen we dan rond 2100 uur aan in Orlando. Snel de auto ophalen en richting ons Hotel in Kissimmee. Aangekomen bij het hotel wordt al snel duidelijk dat van de plannen om nog even te gaan zwemmen niks meer terecht gaat komen. Ondanks dat je de hele tijd stil zit in het vliegtuig is zo’n reis toch wel weer erg vermoeiend. dus hup het bedje in.